2011年5月24日 星期二

青島之旅 Day2.8 中國第一鐵塔

Day2.8 (2011-4-9)


行程: 酒店早餐-->信號山公園-->基督教堂-->迎賓館-->奧帆中心心海廣場-->
葡萄酒街-->啤酒博物館-->電視塔-->婚紗街-->登州路-->酒店


離開左啤酒博物館, 仲有1個鐘先天黑, 「小魚山公園」怨念仍然纏繞住我,
所以我地上左的士, 又同司機講去小魚山。
不過...司機第一句又係: 「去小魚山幹嘛? 而且又要付費, 沒甚麼好看的。」
「很多人都這樣說, 那...小青島呢? 來不來得及去?」
他說: 「還不一樣! 沒甚麼好去的」
「那...你有甚麼推介?」
「你們去過電視塔沒有?」
「沒有, 好看嗎?」


他不停hard sell電視塔, 對我o黎講...依座塔就好似上海東方明珠塔&澳門觀光塔一樣, 去旅行我從來都冇興趣去的! 不過既然佢咁熱烈介紹, 就聽他的~ 因為我都怕去到小魚山公園已經關門。由啤酒博物館打的o黎電視塔, 只係14蚊, 好抵!






個入場費咁貴...失晒預算呢!!
鐵塔分3主層: 228m, 231m, 248m
只係冇左一層, 但係票價相差30蚊!
都係差十幾米左右...買50蚊算啦~ 況且今日咁大霧...景觀應該麻麻......




有位職員邀請我地入lift, 話咁快...就上到o黎228m觀光層


感覺上...依度好似「放大版」信號山公園旋轉觀光塔, 差在佢唔識轉!
景觀呢? 如我所料, 勁大霧, 乜都睇唔到!


一場o黎到, 都要影d相交差證明我o黎過! 下面幾張已經係極限,
我用電腦後期加工, 先叫做勉強睇到


腳底下就係著名o既中山公園


紅色果條係登山吊車, 我當日見到的時候是停開的
我想像到當櫻花盛開o既時候...下面o既景色會有幾靚~~~

兜左個圈, 冇咩好睇, 人又唔多隻
轉上231m睇下會唔會好d


一層樓梯就到, 見到好多紀念品, 同埋依個「世界高塔聯盟成員」
全世界著名o既高塔都排晒出o黎「晒冷」, 相比之下...依個中國第一鐵塔有d...


行行下, 我地搵到個出口
依度熟口熟面, 真係好似泰國曼谷果棟好高好高o既大廈...上面個旋轉觀景台!
真係好似, 九成似!!


出面勁大風. 真係要小心隨身物品
稍不留神, 就好似果頂紅色帽咁, 跌左都唔敢執!


其實上高左一層, 景觀都冇太大驚喜
反而又大風又凍, 差d企唔穩tim!






頭先有個「世界高塔聯盟成員」, 又o黎?
o我~~唔同架, 依個係「中國高塔協會成員」, 只係同中國比
原來青島電視塔轉過幾次顏色

睇完, 除左覺得有d搵笨之外...都冇咩其他comments
諗住落返去3樓走人啦

落到3樓, 有好多紀念品賣, 我地冇睇
反面另一邊, 有個area幾得意
入面你會搵到所有青島名勝古蹟的模型&歷史!! 去唔晒所有景點, 可以係依度一次過睇晒~ 行一round包你對青島認識加深!






公主樓


原來後面係咁o既~




魯迅公園


基督教堂








迎賓館






天主教堂


花石樓



3樓仲有一樣野幾好玩, 就係扮CCTV女主播!
有晒佈景板俾你, 影一張10蚊人仔~


睇完, 散水~


上面原來仲有自助餐食, 真係好似澳門旅遊塔




就o黎天黑, 我地搵到條路5min落山
指示牌個方向有少少誤導, 記住去到問下人, 咁就唔會搞錯喇


從條路望返上去


就係依條石梯, 係咪真係可以5分鐘落山呢?


下一篇

青島之旅 Day2.9 登州路晚飯

 


沒有留言:

張貼留言