2011年5月26日 星期四

永安茶會

已經放左10日假了...不過日日d時間都塞滿晒, 都好似冇咩點做過野咁!
原本諗住趁依段時間, 一次過寫返晒「越南之旅」&「青島之旅」o既遊記, 但係一波未平﹑一波又起, 過幾日就飛, 返到o黎...就有更多「Blog債」!!!

好~講返個雲南之旅先!
尋日下午, 我地響中環美國銀行中心開左茶會。

開茶會, 我咁大個女都係第一次~
聽日講永安有好多野食, 係咪呢...?

開估! 真係唔錯架~
佢果度有個類似Canteen o既物體, 每人拎住張飛去揀野食!
有中式, 有西式。

中式有兩款點心
A: 叉燒包, 燒賣, 蝦餃
B: 珍珠雞, 粉果, 牛肉球

西式有三款揀
A: 木糠布甸蛋糕, 朱古力慕絲蛋糕
B: 芝麻雪糕, 木糠布甸蛋糕
C: 芝麻雪糕, 朱古力慕絲蛋糕


珍珠雞好淋好入味, 正!!
牛肉球&蝦餃都唔錯, 叉燒包就一般水準啦~
當然如果同酒樓比, 又唔同o既~
但茶會有咁o既質素已經令我好滿意架喇~


另外, 西式甜品都幾好味~~


團友揀的西式餐, 借o黎post下先^^

茶會講解個姐姐都講得幾清楚, 同埋講左好多令我有「心理準備」的東西...
例如...如何果預防及應付高山反應﹑如廁守則等...
我估佢唔多唔少都有誇大左少少o黎講, 等我地去到發現沒有想像中咁糟o既時候...就會開心d~ 嗯...希望係咁啦~

同埋原來唔係「全廣東話導遊」架...佢話睇彩數, 因為識講廣東話o既導遊唔多, 特別係香格里拉, 多數都係講普通話。點解好似有少少貨不對版咁架...? 報名o既時候明明講明一定係廣東話導遊架?!?...

團友方面, 一共有15個, 真係o岩o岩好...
我地依邊有7個, 足足佔左一半, 哈哈。
大部份o既團友都係上左年紀o既, 同埋似係闊佬闊太。
全團最後生已經係我地幾個後生妹, 報團果位哥哥都話:「做左咁多年, 真係好少可見到我地咁後生報雲南團」丫也, 陣間人地以為我係富二代點算?

出發前, 介紹一下我d團友先~~


B小姐: 唔洗講, 梗係我啦~
V小姐: 係我個好同事兼同房
C小姐: 因為緣份而認識的團友, 年紀相約, 所以group埋一齊玩啦^o^
W太太: 係我同V小姐o既朋友, 佢同老公一齊去
W先生: W太太的老公
H姨: W太太的朋友
K姨: W太太的朋友

仲有2日就出發, 心情有點緊張呢~~



2 則留言:

  1. 好緊張呀~ 祝你旅途愉快呀! 我今日都收到成團的消息~

    [版主回覆05/28/2011 01:59:00]恭喜你都成團呀^^ 我都好緊張呀! 話咁快聽日就出發~~ 不過果邊天氣唔係咁好...有雨:( 希望天文台出錯啦~~

    回覆刪除
  2. 嘩~你份工好多假真好 enjoy nice tours

    [版主回覆06/08/2011 02:14:00]哈, 今次唔關份工事, 因為我係辭工去架:p

    回覆刪除