2011年2月3日 星期四

潮遊越南@Day1 【平安夜闖胡志明】part1.1

Day1 (24 Dec 2010) part1.1

行程: 機場-->Asian Ruby 3 Hotel-->清平食館-->Fanny雪糕去完越南返o黎已經個幾月, 但係都未有時間寫遊記
趁著農曆新年幾日假期, 我就「嘔」晒5日o既遊記出o黎啦!
嘿嘿, 真係好嘔心瀝血架, 希望你地慢慢欣賞啦^^


話說去年12月去越南, 因為我地又在平安夜出發, 所以旅途中總會遇到d平時冇o既野。例如......機場上有好多聖誕打扮的工作人員, 周圍同人影相﹑派禮物,
唔講真係以為自己去左迪士尼呀!




雖然明知係人扮o既, 但係見到佢cute到爆o既造型, 又真係忍唔住要同佢合照
最開心就係d小朋友啦, 個個一見到都即時喪跑過去, 哈哈


去到候機閘, 又見到第二樣「驚喜」
有個哥哥在玩雜技, 娛樂大眾


因為今次係join package的開係, 所以今次唔係AirAsia, 唔係虎航, 唔係Cebu Pacific, 係難得地坐國泰, 可以享受下機上o既視聽娛樂設施同埋完整o既飛機餐

起飛delay左少少, 好彩都準時到達


越南機場都算先進, 不過規模未算好大
到左機場, 好快過左關, 都幾多人在等行李



一出機場, 第一件事就係唱錢
出口處有一行商店, 有租車服務﹑旅遊服務﹑唱錢服務
先前有朋友提過我有間找換店係「免佣」的,
我地好快速就搵到, 認住圖中個o麥頭就冇錯!

在越南唱錢, 最好先在香港唱定美金, 然後先去果邊兌換越南盾
因為美金的兌換率高好多

圖中用100元美金, 兌換到2,000,000越南盾
哈哈, 我做左百萬富翁了


搭的士不愉快經歷
一出機場, 人山人海



搭的士o既時候遇到d阻滯...

先前越南通話機場出面得兩個大公司的車可以坐, 其他的都是黑心的士
仲話兩大行公司, 有d著住制服o既職員會幫人截車, 服務好好。
但係我地去到...見到o既畫面係: d人唔排隊, 亂晒龍, d著制服o既職員只幫越南人截車, 我地依d唔識講越南話的, 佢就扮見唔到, 愛理不理。有d外國人等到鼓譟, 就自己截車, 不過如果係職員公司o既車, 佢地就會上前阻止, 再安排其他客人上車。要上到 Vinasun & Minh o既的士唔係咁容易! 除非你唔介意上黑心的士。

想知道邊d係兩間大行o既車, 好簡單
只要認住車身上面o既電話號碼就得
Mai Linh (38.38.38.38)
Vinasum (38.27.27.27)


如果你唔介意上黑心的士, 好快就有車



我地係度呆等...等左差不多一粒鐘, 後尾發現原來要「買飛」先可以搭到大行o既的士! 而且要 200,000 VND, 越南通話 100,000 VND 已經夠搭去市區, 而家貴左一倍! 雖然唔多錢, 但係冇理由家ma...我同佢理論, 佢話冇得減, 唔要就自己截, 會平好多。後尾我等多10分鐘就決定屈服, 買左飛。果然, 買左飛之後好快就上到車。
如果我知道要買飛先上到車, 我會一早買, 唔洗白白浪費左1個鐘。
(註: 買飛係去返頭先唱錢隔離果幾間舖)

這算是旅程中少數不愉快的經歷


越南o既的士司機係唔興戴安全帶的!
我地搭過好多部都係咁


上左車之後, 我地一肚子氣, 對越南o既印象當堂減左好多
不過, 我地唔可以一竹篙打一船人

在的士上, 我們除左聽的士司機同人講電話發出的搞笑越南話聲音之外, 仲好奇地欣賞馬路上的奇景。越南是電單車國的確沒錯! 我地見到窗外是一部接一部的電單車, 上面坐著一家大細, 有的小朋友戴著聖誕帽﹑有的少女穿著聖誕party裝﹑有的人拿著大氣球, 似是剛剛慶祝完畢, 又似是正趕著出去慶祝。






下一篇


潮遊越南@Day1【廉價之選 Asian Ruby 3 Hotelpart1.2


1 則留言:

  1. Hihi, 快啲 post 啦, 好心急

    [版主回覆02/05/2011 21:02:00]陸續post緊喇

    回覆刪除