2009年5月30日 星期六

日全蝕團報左名

今日去中旅社報左呢個日全蝕團
http://www.ctshk.com/tours/print.jsp?compCode=LP&tourCode=LP09NNSS050719A&ap=Y



好開心呀~~~
由我發起, 直到湊夠人, 到買唔到機票, 到我睇到依個團, 到我地今日6個人一齊報左名, 真係好開心~~
原本打算自己搞自由行, 由3日變4日
原本打算剩係去杭州玩西湖同野生動物園, 但係而家竟然變左5天團
玩晒上海, 蘇州, 無錫, 杭州
團費雖然真係over左budget架哪...不過玩多幾個地方, 行程又豐富d, 又唔洗諗, 佢餵乜你食乜, 佢帶你去邊你就玩邊, 唔洗用腦都幾好o既
雖然都要被逼去埋d乜乜乜珍珠館呀, 茶葉館呀等等等, 但係最多我地咪自娛~
一班年青人, 聚埋一齊, 乜都玩餐飽架啦XD
我仲記得上年同M小姐去廈門, 去d好悶o既地方我地都可以natural high 睇到團友都為之側目!

最好就係, 佢係香港飛, 香港返呀
唔洗頻撲真係好~~

今次旅程唔再係兩個人, 仲有M小姐, B先生, T先生, C先生
佢地係邊個? 哈哈, 遲d等我續一介紹下~~


2 則留言:

  1. A哥B妹:

    很開心見到您們這個很特別. 很精采及有趣的旅行團可以成行呀.

    期待您們之後出BLOG講此旅行的點滴. 在此祝您們這次行程玩得開心喲.

    P.S. 很希望以後小弟有機會. 也可以參加您們"舉辦"的旅行團. 可以和您們這對幸福的情侶朋友. 一齊遊山玩水^^

    [版主回覆06/02/2009 23:58:00]我都好開心可以成行^^ 雖然係跟團, 但係可以同好朋友+男朋友一齊去旅行, 實在很難得~~ 放心啦, 我地一定會把旅程的精彩點滴寫出來同大家分享架^^ 你個提議都唔錯, 希望他日我真係有機會"舉辦"一個旅行團俾blog友參加

    回覆刪除