2008年7月20日 星期日

假日好去處@長洲

難得陽光普照,和小A去左長洲玩,順便留宿一宵,
一落船,超熱!今日真係超好天~
而家d渡假屋唔知做乜,貴左勁多!
仲記得幾年前都仲係百零蚊,而家已經冇依支歌仔唱,起碼二字頭!
星期六或者d黃金假期仲激,七百幾都有,痴晒線!
格過幾間之後...決定幫襯三元行!
新裝企理向海,顏色幾別緻~星期日價錢:$300



露台望到海景,能遠眺南丫島及香港島


行出去,好快就到沙灘,今日東彎非常熱鬧


行到熱辣辣,就買左杯西瓜刨冰食~


長洲有好多美食,由於quota有限...我地只係揀左長期高居openrice果兩間食~
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=8216


英皇茶餐廳的凍橙檸,燒雞亦,西多士都係招牌!



超難搵的「師妹甜品」!
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=11610
openrice竟然一個喊面都冇,佢個招牌焗火焰雪山真係好好味!

一上桌,職員便會熄燈點火,還以熟練的口吻話我地知用冇閃光燈或者video先影到!面層是軟綿綿的雪山層,甜甜地,滑滑地,仲有d鮮士多啤梨粒同醬,裡面是凍冰冰的朱古力雪糕,食到底有好多Rum酒,好味道~
咁精緻有心o既甜品,價錢$26都幾抵。
我地另外仲叫左個雲石cheese cake,都幾好味。


其他美食:

超多人的台式棉花冰 (招牌是棉花冰和巨薯棒)


歷史悠久的張記魚蛋粉


入夜了...天色開始昏暗, 長洲o既晚霞都幾靚o架


By 小B



2008年7月18日 星期五

華欣Aleenta懶洋洋之旅@Day4 (2008-6-28至2008-7-1)

Day 4 (1July08)

轉眼間便來到Aleenta的最後一天, 我們8點半便起床, 品嚐最後的早餐, 並且選擇在房間裡享用。因為是最後一天的關係, 我們叫了很多食物。


有小A最愛的醃列

2008年7月15日 星期二

華欣Aleenta懶洋洋之旅@Day3 (2008-6-28至2008-7-1)

Day 3 (30Jun08)

小A寫完,輪到我小B寫Day3哪!

Aleenta Resort是向東面的,咁靚o既地方,梗係唔可以錯過美麗o既日出啦!
我們預先查了日出時間,調較好鬧鐘便睡~
怎料......我忘記了泰國是慢香港一小時,早了一小時起床
不過錯有錯著,要不然我們都不能看見漫天星海,還有超過10粒流星!
我們躺在沙灘椅上,整個沙灘只有我倆,星空配合海浪聲﹑風聲,很是浪漫~
然後慢慢待天空漸亮,欣賞著大自然的顏色轉換變化。
曙光初露的一刻,實在令我們十分感動...


已經很久沒有看見這麼美麗的日出

2008年7月14日 星期一

華欣Aleenta懶洋洋之旅@Day2 (2008-6-28至2008-7-1)

Day 2 (29Jun08)

不知道是因為那清香的薰衣草香薰,還是那張舒適溫暖的大床,我們在華欣的第一晚睡得很甜,起床後精神十分飽滿,大家都不約而同說像是睡了很久,明明只有七小時呢。

期待已久的早餐在我們梳洗完畢後準時送到。今天陽光普照,一草一木的色彩都豐富起來。美景當前自然不能浪費,我們選擇在屋外小草地的餐桌開餐。
嘩,其貌不揚的omelette真的十分驚喜,一切下去,包裹著的蛋汁便立刻流出來,很香,內裏的涵料也同樣生熟剛好,味道很佳。不得不提的是穩佔早餐美食排行榜第二位的banana bread,香軟鬆化,蕉味到位,一連吃了兩件﹗在太陽傘的庇蔭下,我們就這樣一邊享受著燦爛的早晨,一邊品嚐美味的早餐,很正呢~~



2008年7月6日 星期日

華欣Aleenta懶洋洋之旅@Day1 (2008-6-28至2008-7-1)

4天3日華欣Aleenta懶洋洋之旅終於完滿結束
依幾日真係玩得好開心,好寫意,叉足電!!!

Day 1 (28Jun08)

Aleenta係一個好隔涉o既地方,之前我地搜集左好多交通資料。
但是,為免轉來轉去浪費時間,最終我地決定包的士入去。

的士司機叫阿Yo,係泰友營營友介紹的,由機場至Aleenta,THB2500,格過最抵架哪!問過另一間要THB3200!因為Aleenta距離市中心好遠,平時call的入Aleenta,通常都會加THB600-800的!司機手車好好,2.5hr,已經到達華欣Aleenta Resoort!!! 比預期中快左好多^o^